Uw bruiloft moet een onvergetelijke dag worden en binnenkort is het zo ver!
Samen tellen we af tot de bruiloft…
PILOT Entertainment heeft al jaren ervaring met het verzorgen van bruiloften. U kunt zelf als bruidspaar met ons alles bespreken en een keuze maken. Maar ook voor u als weddingplanner zijn we volledig beschikbaar! Wij verhuren een breed assortiment aan licht en geluid en beschikken over gespecialeerde bruiloft-DJ’s!
Iedere bruiloft is speciaal en daarom leveren we altijd maatwerk aan de hand van uw wensen. Wij weten welke vragen we aan u moeten stellen om tot een voorstel te komen. Wij verzorgen het transport, de opbouw en afbouw en uiteraard de gehele technische ondersteuning tijdens uw bruiloft.
Hieronder staan reeds een aantal uitgangspunten waar u aan moet denken om uw bruiloft van begin tot eind ingevuld te krijgen met onze technische ondersteuning.
De Gold Package gaat uit van ongeveer 150 gasten.
Uiteraard kunnen we zowel grotere als kleinere gezelschappen voorzien.
De Ceremonie!
Afhankelijk hoe u de dag ingedeeld heeft start op de locatie uw bruiloft met de ceremonie om elkaar het ja-woord te geven. Hiervoor kan een presentatieset gebruikt worden: Speakers, microfoons en bijbehorende benodigdheden. Dit alles inclusief een technicus die alles voor u aansluit en bedient.
Speakers en draadloze microfoons
De huwelijksreceptie of trouwborrel!
Is het een huwelijksreceptie of trouwborrel? Dat is geheel aan u! In beide gevallen kan het zijn dat er één of meerdere speeches gehouden worden. Maar bovenal zal het vooral zo zijn dat tijdens de felicitaties er ook een gezellige sfeer gecreëerd moet worden door achtergrondmuziek te verzorgen. Afhankelijk van de locatie, dan kan dezelfde geluidsset gebruikt worden die ook geschikt is voor de ceremonie. Er is dan een microfoon aanwezig voor degene die wat mag zeggen en op het systeem kan een tablet, telefoon of ander apparaat aangesloten worden met een playlist van de door u gekozen muziek.
Speakers en draadloze microfoons
En dan eindelijk… het feest: de geluidsset!
Eindelijk is het dan zover! Alle voetjes kunnen van de vloer om deze grote dag te vieren! Afhankelijk van de ruimte en het aantal gasten dat u verwacht, zal er een geluidssysteem uitgekozen worden om de feest van geluid te voorzien.
Heeft u bijvoorbeeld een feest met 75 gasten, dan zal er een speakerset voor 75 personen voorgesteld worden. We nemen in deze keuze uiteraard ook de grootte van de ruimte mee zodat de zaal met een prettig en vol geluid gevuld wordt. Het wordt een openingsdans om nooit meer te vergeten!
Speakers, draadloze microfoons en DJ Apparatuur
Het feest: de lichtset!
De locatie die u kiest heeft ongetwijfeld een aankleding die uw bruiloft helemaal ten goede komt. Tijdens het feest gaan we de ruimte nog meer kleur geven met een prachtige lichtset. Er is heel veel keuze en afhankelijk van uw wensen stellen we een lichtset samen. In ieder geval zitten movingheads met LED-lichtbronnen in de lichtset en is er een technicus aanwezig die tijdens het feest de lichten bedient al naar gelang de tonen en sferen van de muziek. De mogelijkheden zijn uiteraard legio. In overleg met u stellen we een optimale set samen die past bij de ruimte van het feest.
Movingheads met LED en movingheads met beam effect
Special FX: Confetti of Streamers
Lijkt het u leuk om tijdens de openingsdans of tijdens het feest een paar keer gehuld te zijn in confetti? Dan is dat te regelen! Confetti kan in diverse kleuren uitgekozen worden. Streamers zijn lange slierten die ook in diverse kleuren gekozen kunnen worden. Het is aan u om te bepalen hoe vaak en wanneer de confetti of streamers de ruimte in “geschoten” worden.
Confetti of streamers 2 of 4 buizen
De Bruiloft DJ!
PILOT Entertainment heeft diverse DJ’s die gespecialiseerd zijn in bruiloften. De muziekstijl wordt uiteraard van te voren met u doorgesproken. Tijdens het feest zal de Bruiloft DJ uw gasten optimaal entertainen en de leukste nummers afspelen! Afhankelijk van de locatie wordt er een DJ Booth (DJ tafel voor de afspeelapparatuur) ingericht die past bij de entourage. We hebben keuze uit een zwarte DJ Booth (welke wat meer verdwijnt naar de achtergrond) of een luxe witte DJ Booth die prachtig aanwezig is in de buurt van de dansvloer.
De Bruiloft DJ, DJ Booth en DJ apparatuur worden samengesteld aan de hand van uw wensen.
Heeft u zelf de muziek geregeld? Dat kan uiteraard ook!
Heeft u zelf een DJ of muziekband geregeld? Dat is uiteraard ook mogelijk. In overleg met u en de DJ of muziekband zullen we bepalen wat er nodig is tijdens het feest. Voor een DJ wordt bijvoorbeeld een DJ Booth (DJ tafel voor de afspeelapparatuur) ingericht die past bij de entourage. We hebben keuze uit een zwarte DJ Booth (welke wat meer verdwijnt naar de achtergrond) of een luxe witte DJ Booth die prachtig aanwezig is in de buurt van de dansvloer.
De DJ Booth en DJ apparatuur worden samengesteld aan de hand van uw wensen.
Een optreden met een muzikant!
Heeft u een optreden van een artiest of muzikant? Dan gaan we dat regelen! We zorgen er voor dat de benodigde materialen aanwezig zijn zodat de artiest of muzikant het optreden geheel naar wens kan verzorgen. Afhankelijk van wat er precies benodigd is, zullen we de materialen verzorgen.
Bijvoorbeeld een saxofonist? Of een zanger die een paar verzoeknummers komt uitvoeren? Alles kan!
TV-schermen om foto’s en films te presenteren tijdens uw bruiloft!
Tijdens uw bruiloft, gedurende de ceremonie, huwelijksreceptie of feest, is er uiteraard de mogelijkheid om foto’s en filmpjes te presenteren. Bijvoorbeeld van hoe de bruid en bruidegom elkaar hebben leren kennen. Afhankelijk van hoe groot de ruimte is, kunnen er één of meerdere schermen neergezet worden. Er wordt het meest gekozen voor twee schermen in de zaal. Het enige wat u nog nodig heeft is een laptop met een HDMI-aansluiting zodat u volledig de vrijheid heeft om te presenteren! Eventueel kunnen we ook deze verzorgen.